ハリーの洋楽 Songbook

オススメの洋楽を和訳でご紹介!

【和訳】I Don't Wanna See You with Her / Maria Mena

"I Don't Wanna See You With Her"
 
It's a small town
小さい町だから
Word gets around
噂がどことなく出て
And travels in circles
あっという間に広がるもの
Through hoops, over hurdles
あちこちへと溢れていく
Everyone's careless
みんな気遣いすらなく
They talk about our mess
私たちがどんな風な最後だったか思い思いに話す
They don't care how it hurts me
それがいかに私を傷つけてるかも知らず
Must think it was easy
シンプルなことなんだって思ってるのかも
 
They say you have a new love
噂によると新しい人が見つかったみたいね
I'm happy for you, love
あなたが幸せで私も嬉しいわ
I just don't wanna meet her
ただ、その子には会いたくないだけ
Are you gonna keep her?
彼女と添い遂げるの?
 
Cause I don't wanna see you with her
彼女を見たくもない
I don't wanna see her face
あなたに抱かれて安らいでいる
Resting in your embrace
その子の顔を見たくないの
Her feet standing in my place
私がその子だった
I don't wanna see you moved on
もうあなたが立ち直ったなんて思いたくない
I don't think I'm that strong
思うほど強くないみたいなの
It hasn't been that long
あなたの腕に私がいたあの頃から
Since I was the one in your arms
まだそんなに経ってないのに
 
 
I don't like being sober
シラフでいるのはもう嫌だわ
That's when it hits me it's over
何もかもがハッキリ分かってしまうから
Although it was my choice
私が選んだことだったのに
I can't shake your calm voice
あなたの優しい声が忘れられない
Saying you found one
「その子といると自分が無敵に思える
That makes you feel as strong
その子のおかげで
And helps you through hard times
大変だった時期を乗り越えられたんだ」って言っていたけど
Cause that job was once mine
そうあなたにしてあげるのは私の役目だったじゃない?
 
They say you have a new love
噂によると新しい人が見つかったみたいね
I'm happy for you, love
あなたが幸せで私も嬉しいわ
I just don't wanna meet her
ただ、その子には会いたくないだけ
Are you gonna keep her?
彼女と添い遂げるの?
 
Cause I don't wanna see you with her
彼女を見たくもない
I don't wanna see her face
あなたに抱かれて安らいでいる
Resting in your embrace
その子の顔を見たくないの
Her feet standing in my place
私がその子だった
I don't wanna see you moved on
もうあなたが立ち直ったなんて思いたくない
I don't think I'm that strong
思うほど強くないみたいなの
It hasn't been that long
あなたの腕に私がいたあの頃から
Since I was the one in your arms
まだそんなに経ってないのに